add-product
znacka-background

PURITO

19 Počet produktov
91% Priemerné skóre
22€ Priemerná cena

  • Vegan
  • Cruelty-free
  • Hype značka

Za zrodom kórejskej kozmetickej značky Purito stojí Mr. Kim, ktorý bol typický svojou láskou k prírode. Značka na trhu pôsobí od roku 2012, za pár rokov sa však vypracovala na jeden zo svetových beauty brandov. Jej sila spočíva v vo vynikajúcich účinkoch produktov, ktoré sa svojou cenou navyše radia medzi cenovo dostupné.

Názov Purito pochádza zo spojenia dvoch slov - “očistiť” a “to”. V slove “očistiť” sa pritom odráža záväzok značky k tvorbe bezpečných a prírodných produktov vhodných pre každodenné používanie. Slovo „to“ je zas v čínskych znakoch označením pre pôdu. V názve Purito je teda ukrytý aj samotný cieľ, podľa ktorého sa značka usiluje postaviť zdravie pokožky na pevných a výživných základoch.

Zaujímavou je pritom aj filozofia značky, ktorá je silne upriamená na dodržiavanie etickej a environmentálnej zodpovednosti. Namiesto jednorazových obalov sú preto výrobky Purito balené v ekologických recyklovateľných a biologicky odbúrateľných obaloch. Všetky produkty Purito sú pritom vyrábané bez akejkoľvek krutosti na zvieratách. Ich zloženie obsahuje vegánske,čisto prírodné zložky, ktoré sú certifikované aj globálne uznávanou bezpečnostnou normou EWG. Purito zároveň každý rok venuje časť svojich ziskov Kórejskej federácii pre environmentálne hnutie a spoločnosti Best Friend Animal Society s cieľom podporiť kampane zamerané proti krutosti a upriamené na dodržiavanie udržateľnosti.

Vo všeobecnosti sa Purito zameriava na jednoduchosť svojich výrobkov s obsahom vysoko kvalitných bezpečných a čistých prísad bez akejkoľvek pridanej vône. Žiadne z výrobkov neobsahujú sírany, minerálne oleje, parabény a veľa ďalších podobných látok. Vďaka čistej povahe receptúr je preto Purito skvelou voľbou aj pre ľudí s citlivou pokožkou či pre tých, ktorí s používaním pleťových výrobkov ešte len začínajú.




Fakty o PURITO