znacka-background

Neutrogena

Neutrogena sk
81 Počet produktov
3.9 Priemerné skóre
8€ Priemerná cena

Kde kúpiť Neutrogena




Fakty o Neutrogena

  • Krajina

    Los Angeles, California, Spojené štáty

  • Rok založenia

    1930

  • Skupina

    Johnson & Johnson

  • Zakladateľ

    Emanuel Stolaroff

  • Web

    neutrogena.com
  • Instagram

    @neutrogena
Príbeh značky Neutrogena začal v roku 1930, keď jej zakladateľ Emanuel Stolaroff založil malú kozmetickú spoločnosť s názvom Natone. Tá počas prvých rokov svojej existencie pôsobila ako dodávateľ pre kozmetické salóny spojené so svetom filmového priemyslu. Osud značky však zmenila Emanuelova služobná cesta do Európy, kde sa jeho pozornosť upriamila na mydlo vysokej kvality so schopnosťou neutralizácie pH. Emanuelovi sa podarilo zabezpečiť jeho distribúciu priamo do Spojených štátov, kde na jeho predaj využil nové distribučné kanály, najmä obchodné domy a lepšie drogérie. Netrvalo dlho a mydlo sa pre Natone stalo natoľko ikonickým produktom, že spoločnosť zmenila svoj pôvodný názov na názov Neutrogena. Značka sa začala špecializovať na distribúciu a predaj pleťových produktov vysokej kvality, vďaka čomu si vyslúžila uznanie lekárskej praxe už v roku 1967. A napriek tomu, že odtedy prešlo viac ako 50 rokov, túto konkurenčnú výhodu má spoločnosť dodnes na svojom konte.

Po takmer 100 rokoch pôsobenia na kozmetickom trhu má Neutrogena vo svojej ponuke širokú škálu produktov starostlivosti o pleť, pokožku či vlasy. Ich zloženie bez použitých chemických prísad uznávané lekárskou praxou dodnes naberá na význame, vďaka čomu Neutrogena neustále oslovuje nových zákazníkov aj napriek vyššej cenovej hladine svojich produktov.