znacka-background

Revolution

Revolution sk
234 Počet produktov
3.8 Priemerné skóre
10€ Priemerná cena

Kde kúpiť Revolution


  • Cruelty-free
  • Hype značka



Fakty o Revolution

Produkty od kozmetickej značky Revolution sú typické tým, že sa v ich štýle nájde naozaj rôznorodá skupina zákazníkov. Cieľom značky bolo vyvinúť kvalitné líčenie dostupné pre každého. Svojimi produktami sa snaží o dosiahnutie rozmanitosti a o narušenie zastaralého, jednotvárneho vnímania krásy.

Príbeh značky sa začal písať v roku 2013. Jej zakladateľom je Adam Mint, ktorý s myšlienkou o založení vlastnej kozmetiky oslovil svojho kolegu Toma Allswortha. Tom už skúsenosti s beauty trhom mal, vďaka čomu sa značke Revolution darilo už hneď v jej začiatkoch. Prvý obchod tak značka otvorila už po 6 mesiacoch od jej založenia.

Jednou z hlavných myšlienok značky Revolution je, že na líčení záleží bez ohľadu na vek, pohlavie, etnickú príslušnosť či dokonca sexualitu. V rámci tejto myšlienky sa rozvinula aj výzva #OpenMinds. Jej cieľom je oslava rozmanitosti, prijatie nedokonalosti, rešpekt voči sebavyjadreniu a podpora krásy v jej mnohých podobách. Hnacím motorom značky a zdrojom jej napredovania je pritom spätná väzba od zákazníkov, vďaka ktorej môžu produkty vyhovovať širokej verejnosti a nielen vyvolenej skupine zákazníkov. Všetky produkty sú pritom prevažne vegánkeho pôvodu a vyrábané sú bez testovania na zvieratách.

Globálna značka Revolution Beauty dnes zastrešuje niekoľko beauty značiek. Sú nimi Revolution (predtým Makeup Revolution), revolution PRO, I Heart Revolution, Revolution Skincare a Makeup Obsession. Každá zo značiek sa špecifikuje na konkrétnu oblasť produktov, vďaka čomu sa dostatok priestoru a pozornosti dostáva aj ďalšiemu vývoju a prípadným zlepšeniam.